Wednesday, March 9, 2011

aku bertanya ni!!!

Q 1 apakah aper yg aku buat ini betul?
Q 2 adkah aku mampu mengubah ini semua?
Q 3 bilakanh mereka akan sedar?
Q 4 persoalannya adakah aku org yg betul?

Answer for Question 1

itu lah aku pun sedang berpikir aper yg aku wat ni betul or tidak...hmmm ntah la aku berserah je if xder rezeki bende ni nak berterusan aku bergerak sorang jer..and biarlah bende ni mati tp biarlah ianya mati ngan tenang dari membiarkan bende ini tergantung tanpa keputusan..dan kalo ianya mahu diteruskan teruskanlah dgn penuh keseronokan..

Answer for Question 2

aku rase aku mampu mengubahnya jika yg lain itu mendengar aper yg aku suruh dan nasihat aku...bkn nak menjadi seorang yg gile kuasa..jika tiada sesiapa yg mendengar dan tidak memberi kerjasama maka mati la bende itu...aku tidak boleh buat semua bende aku perlukan pertolongan dari mereka juga.

Anwer for Question 3

walopon ada seorang yg sedar tp masih ader lagi yg x sedar akan kesilapan masing2...bukan disini nak ckp org disana slh tp org disini pun tau juga slhnye tp disana perlu sedar kesalahan msg2 dan tolong la ubah perangai masg2...ade yg da lupoe diri,ader yg sibuk memberi nafkah(kononye la),ader yg cepat mengalah and ader yg sampai skang stil x reti nak gune otak dgn betul.

Answer for Question 4

Ntah la aku rase mcm bkan aku pun ader kdg2...hmmm

No comments:

Post a Comment