Saturday, December 31, 2011

2011 tahun yg byk cerita

lame jugak la aku x update blog ni haha...tp aku bkn kaki blog pun aku tulis bile rase nak tulis je...ok jom g ke tajuk .

seperti tahun2 yg sebelum ni setiap tahun ade pembukanya dan penutupnya..dan kini thn 2011 dah hampir penutupnya dan bermula la 2012 pd pukul 12 pg nanti..

hmm nak cerita pasal 2011 ni mmg byk haha band yg aku sayang da x bergerak aktif cam dulu ye la mungkin masing2 nak buat hala tuju masing2 tp aku x menghalang dioang hampir 8 bulan aku x beraktif dlm music dlm mase 8 bln tu la aku dpt lihat rakan2 seperjuangan ku berjuang dengan angaktan mereka dan pencapaian mereka mmg cemerlang dan mmg aku gembira utk dioang iaitu shaf bersama2 dgn bizharo pencapaian dioang dkt gbob,hotsound dan battle of the band yg lain2 mmg sungguh cemerlang(salute to abg marikh haha) and secondly peakay bersame2 dgn band stubborn da masuk tv da tu bro hehe video klip and siap da ade production sendiri "this is tag attack" xpe wat slow2 t ade rezeki wat production underground kalahkan mainstream guys k..bgus pencapaian ko pun cemerlang gak peakay keep on rolling bro..
utk jept aku xtau skang ape yg wat sebenarnye tp xpe la bro aku harap ko success je dlm ape2 yg ko wat dimase akan dtg nanti..ko tu da boleh2 diet da..lagi skit je nak macm aku haha..
utk my bro karl izkandar bro kuatkan semangat k bro..igt allah s.w.t..kitoang sentiase mendoakan ko agar ko menjadi seperti biasa semula ok bro rindu mau lepak2 same ko.. ax walopun aku da jarang lepak studio tp kite still skype haha cayala bro brotherhood kite still kuat walopun kite x satu band dulu tp brotherhood dlm cod tu kuat hehe jgn lupe aku blg pisau hehe. ko la peneman aku time aku sepi bro.

mcm2 2011 ni hehe aku sambung blaja jadik student unirazak blk , dpt kawan2 baru , dpt jumpe cinta baru sumenye bende2 yg dpt aku lupekan ape yg da blaku pd thn2 yg lepas...bercuti di pulau aur tempat yg aku xleh lupekan kononnye "study trip" skali pegi lepak2 je alahai lec pun same masuk air haha tp awesome dpt mandi pantai,mkn barbeque tu, dpt tgk member2 mabuk laut haha kamil ko paling gagal haha.. and dpt realease stress dr blaja hehe mmg terbaik aku . haha pastu 3 minggu lepas ade show menari haha kamil2 klaka la lu bro...haha da 3 sem aku kat unrazak rase kejap je da 3 sem padahal aku rase cam aku bru je sambung blaja pape pun kau ade 1 taun lagi insyallah aku akan wat yg terbaik tuk taun hadapan.kamil,prem,majdah,safra and bharat haha koang mmg terbaik la kat genting haha naik kete pak ajiz last2 kurang RM20 pakcik tu pun blah je tp bwk kete ya allah tuhan je tau da tue2 tp bwk kete mcm pelesit turun genting kot haha. haha sir sadriman lec yg paling sempoi arr terbaik ar sir minat kite same music metal hehe...pape pun thanks sir coz ajar kitoang.sedih bile sir da nak tinggalkan kitoang.pape pun gud luck in your future.




tanggal 20 july aku dpt 2 msj yg membuatkan aku happy dan bersemangat first aku dpt dijemput oleh "AMALI" haha pada aku dioang ni band rock yg try to be a modern rock and roll tp ali lu x bleh lu punye character org2 lamo otai2 hehe tp lu stail bro..and then aku dpt lagi 1 band "BALLAD FOR LAYLA"

haha thanks byk2 to onejet,arn and syamim coz percaye dan confident nak amik aku masuk ngan koang seangkatan same dgn aku lutfi haha ko da mcm superman la plak aku tgk ko haha(come on praktice ag bro) haha and thanks weh for the pickup..shaf kite bersame lagi dlm 1 band haha mari kite sambung ape yg kite mimpikan dulu ok bro haha cayala..

Dgn ballad fo layla ni aku mmg bersyukur sgt2 coz dpt wat video clip kat astro MV grant walopun...... dpt main rock the world mmg terbaik arr dgn ballad for layla..haha come on guys kite maju kehadapan aku berharap kite dpt2 lebih dari ape yg kawan2 kite yg lain dpt hehe.....hidup BFL.

ahaha itu la cerite2 aku pada tahun 2011 ni nak cerite lg mmg panjang x lrt da nak taip tp aku highlight event2 yg aku xleh lupe heheh so goodbye 2011 and 2012 lets make a new things to remember.

1 comment:

  1. terbaikk broooo . Umtech la broooo . btw sir safriman eh bkn sir sadriman :)

    ReplyDelete